en
sl

Prava prodajna pot zagotavlja
+8,9% porast prodaje in +9% večjo potrošnjo posameznega obiskovalca.

Novice s police

 
 

Popolna trgovina?

Rezultat pilotskega projekta Unileverja in Co-op trgovin je potrdila pomembnost razumevanja potrošniškega obnašanja v procesu nakupovanja in oblikovanja prave nakupovalne poti. Rezultat: +8,9% porast prodaje, +9% večja potrošnja posameznega obiskovalca in +9,7% večji profit trgovin. Projekt je nastal s kombinacijo virtualne in "resnične" nakupovalne izkušnje in testiranja.

Več informacij
 
 

Internetni uporabniki lačni informacij o živilih

Internetni uporabniki, ki v ZDA opravljajo nakupe v katergoriji prehrambenih izdelkov, uporabljajo pametne telefone za pridobivanje tako posebnih ugodnosti, kot informacij o izdelkih samih.
53% jih uporablja pametne telefone za primerjavo cen, 44% za uveljavljanje popustov. 28% jih s pametnimi telefoni preverja energijsko vrednost izdelkov.

Ko je potrošnik že v trgovini, uporablja pametni telefon za pridobivanje informacij, ki se nanašajo na sam izdelek. Najpomembnejše je poreklo – država izvora, sledijo informacije povezane z zdravjem (energijska vrednost, organskost, itd.), pozicija v trgovini in šele nato sama cena.

Isti potrošnik tudi pričakuje, da je trgovec tisti, ki te informacije zagotavlja.

Več informacij
 
 

Posvetovanje o maloprodajnih storitvah na notranjem trgu EU

Trgovina zaposluje skoraj 18 milijonov ljudi, lahko ustvarimo večjo gospodarsko rast, če poznamo ovire s katerimi se sooča trgovski sektor (Michel Barnierd).
Na portalu ZPS ugotavljajo, da je Evropska komisija začela javno posvetovanje o ovirah pri maloprodajnih storitvah na notranjem trgu EU.

 
 

Zdravstvene trditve na živilih

ZPS opozarja na potencialno zavajajoče informacije, ki se najpogosteje uporabljajo ravno na živilskih izdelkih. Preberite si njihove nasvete in primere slabih praks. Potrošniki, ne pustite se zaveti. In proizvajalci, pazite, da vas ne bodo udarili po prstih , oziroma, po denarnici. Dober glas sežev deveto vas, slab pa še veliko dlje.

Več informacij
 
   
  ER MARKETING
Ulica Gradnikove brigade 11
1000 Ljubljana

t: 01 5208 224
f: 01 5208 221
e: info@ermarketing.si
 

Popolna trgovina?

Rezultat pilotskega projekta Unileverja in Co-op trgovin je potrdila pomembnost razumevanja ...

Internetni uporabniki lačni informacij o živilih

Internetni uporabniki, ki v ZDA opravljajo nakupe v katergoriji prehrambenih izdelkov, uporabljajo ...

Posvetovanje o maloprodajnih storitvah na notranjem trgu EU

Trgovina zaposluje skoraj 18 milijonov ljudi, lahko ustvarimo večjo gospodarsko rast, če poznamo ...
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies).  Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev  in delovanje vticnikov, ki omogocajo deljenje vsebin.
Ce boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke